englis

Nytt liv 2012

Publicerad 2012-01-13 00:10:23 i Allmänt,

Ja, det ska jag försöka att få!!!!!
Göra set som jag mår bra av, för mår jag bra och trivs med mej och älskar mej själv. Så kan jag älska min familj till 100. Men med det innebär det inte att jag inte älskar min familj för det gör jag!!!

Stefan Engla Hampus och Daniel
Vad hade jag varit utan er!

Så det första blir att
1. plocka bort alla energi slukare från mitt liv eller lära mej att skaka väck det.
2. Stå för det jag tycker/känner
3. Tro på mej själv ( kan mer en vad jag tror) , som min chef och nya arbets kolleger ofta säger.
4. Ta hand om min hälsa, motionera/ äta och sova. Få mer struktur.
5. Börja scrappa och läsa böcker igen.

Ps. Är även så glad att jag har min övriga släkt och vänner både nya och gamla....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna "Englis mamma"

Är en 42 årig tre barns mamma som bor i Hässleholm med min make Stefan och mina två pojkar och allas lilla prinsessa Engla som kom till oss den 17 maj-2010. Denna blogg kommer att handla om Engla och övriga familjen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela