englis

Blogga från mobilen

Publicerad 2012-01-06 00:39:37 i Allmänt,

Ny telefon fick jag inskaffa strax innan jul, eftersom den andra bara va puts väck. Så jag och Hampus gick inom telenor för att skaffa ett nytt simkort, och då säger Hampus att mamma den där familje erbjudandet är bra det har morfar och mormor. Så vad händer jo jag kommer ut med två nya Ipones till Hampus glädje. Hmm..man kan nog säga att vi va som två barn som fick det vi ville ha på julen.
Och nu ligger jag här i sängen med min nya telefon och installerar lite appar medans Stefan och England ligger och snarkar bredvid...
Så nu kan även jag blogga från min telefon....
Men ska försöka att sova lite jag med, så god natt alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna "Englis mamma"

Är en 42 årig tre barns mamma som bor i Hässleholm med min make Stefan och mina två pojkar och allas lilla prinsessa Engla som kom till oss den 17 maj-2010. Denna blogg kommer att handla om Engla och övriga familjen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela