englis

Napp tävling....

Publicerad 2011-06-01 12:12:26 i Allmänt,

Hittade denna tävling som jag tänkte vara med i.. Engla kan behöva ha lite nya nappar på dagis..


Känner ni för en tävling till?

Det gör jag!

Denna gång lottar jag ut ett valfritt paket med namnnappar från namnnappen.se!

Reglerna är såklart lika enkla som vanligt och alla kan vara med och tävla! :)

  

"Jag tävlar hos Debbie- Mamma till Maximilian om ett valfritt paket med namnnappar från namnnappen.se!

Tävlingen hittar ni här!"

För en chans att vinna: Gå in på namnnappen.se och titta efter vilka nappar du vill om du vinner, och vad det ska stå på napparna. Kommentera i detta inlägg.

För extra chans: Kopiera text+bildtext och tipsa om tävlingen på din blogg. Skicka sedan med en direktlänk i en kommentar här.

För extra chans: Gilla namnnappen på facebook.

Skriv sedan i en kommentar i vilket namn du gillar med på facebook.

Har du ingen blogg?

Istället för att tipsa om tävlingen på blogg så kan du tipsa om tävlingen genom att skicka email till 5 av dina vänner samt till mig ([email protected]) så jag ser att det är rätt gjort :)

När detta är gjort skickar du en kommentar till mig.

Tävlingen avslutas 6 juni klockan 20.00

 

Kommentarer

Postat av: Debbie- Mamma till Maximilian

Publicerad 2011-06-01 20:59:08

Hej och roligt att du är med och tävlar! Du har gjort helt rätt och tävlar med två lotter.

Vill du ha en tredje lott och ännu större chans att vinna så gillar du namnnappen på fb och kommentera på mitt blogginlägg med vilket namn du gillar på fb:)



lycka till!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna "Englis mamma"

Är en 42 årig tre barns mamma som bor i Hässleholm med min make Stefan och mina två pojkar och allas lilla prinsessa Engla som kom till oss den 17 maj-2010. Denna blogg kommer att handla om Engla och övriga familjen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela